Followers

Monday, March 28, 2011

patut rasa bersalah???

Assalamualaikum


aq just translte kn bi ke bm..
xberminat nak tulis dalam bi ( padahal xtau tulis bi :) )

" kamu rasa saya nak mengurat kamu?"
" tahu tak, dengan perbuatan kamu ini, saya boleh saman kamu d mahkamah?"
" saya boleh buat kamu & keluarga kamu dalam masalah"
" kamu tidak kenal siapa saya, siapa abang saya, siapa keluarga saya"
" kenapa kamu jatuhkan air muka saya, memburukkan nama saya?"
" pernah saya msg kamu, ym, ajk keluar @ cll kmu?"
" ptt ke kamu print out segala perbualan yang ada & beri pada orang laen?"
" kamu rasa tindakan kamu ini betul?"
" kamu tidak rasa bersalah atas apa yang kamu buat ni?"

klu kmu mharapkan sy mntak maaf, lupakan..saya xkan mintak maaf. 
sy ad bukti
sy mmg xknl sape fam kamu, abg kamu,
kalau kmu ase kamu dfitnah oleh saya, tunjuk kan bukti mengatakan saya fitnah kmu

aduhla..skem gler la wei...

aq xde mse la nak fitnah2 org ni..tlg la wei..aq xkn sentap r kalau orang xggu..
n aq bukan jenis yang suka2 nk buat cerita...
n aq xkan ggu hdp org kalau org xggu hdp aq..
kalau ase nk guna cara saiko, silakan.
aq ad saksi & aq ad bukti.





^_^ v