Followers

Monday, March 7, 2011

keta idaman ku

Assalamualaikum

aq xtau la ni entry ke bape tok ari ni..
ini mnunjukkan & membuktikan betapa buhsan nye saya..

ok..balik pd tajuk asal..
aq nk tunjuk keta idaman aq yang MUNGKIN @ TIDAK MUNGKIN aq miliki..
-___-

honda crv
colour : Alabaster silver
engine : 2.0L i-vtec
price : from rm 149,980

haaaa..ambik kau..mampu kau nk beli keta ni nabil??
erk..
T___T

waaaaaaaaaaaa...makkkkkk..tulun saya...
saya mau keta ni..
erk..ad sape2 orang kaya yang nk kawen ngn saya x??
ahahahahha...gila bengong la kau nabil..
en linling yg lam ati kau 2 nk campak ane?
erk
a'ah kan..eheheh..en linling tetap d hati..
en linling janji tok cuba penuh kan impian saya..
tp..........


ok2..
next car..aq xdpt keta crv 2, aq nk keta ni..

perodua myvi
colour : dazzling red
engine : K3-VE
price : from rm 45,000 (agaknye la)

kalau myv aq nak wane ni jgk leh x??
erk..comel kot..
menyerlah g2.
suka..suka..

amacam??
agk2 korang aq dpt x antara 2 keta ni??
doa2 kan la aq tok dpt kn keta 2 ek..


^_^ v